Homepagina

Je moet inloggen om deze inhoud te bekijken. Alsjeblieft . Nog geen lid? Meld je aan
Herindelingen 2018 | Mediapakket

Doet jouw afdeling mee aan het mediapakket voor de herindelingsverkiezingen? Hieronder kun je de deadlines vinden voor het bestellen van flyers en posters. Posters bestellen - deadline 24 augustus Bestel hier je "Stem D66"-posters. Flyers maken en bestellen - deadline 30 september Handleiding flyers opmaken. Bestel hier je flyers. Social media aanleveren - deadline 7 oktober Handleiding Lees verder
NIEUW: Hand-out Zomercampagne (ledenwerven en profileren)

Wat is leuker dan campagnevoeren?  … … Campagnevoeren in de stralende zon met vrolijke mensen! En precies dat gaan we doen! In deze mail nemen we je mee in alle mogelijkheden voor studentensteden en niet-studentensteden om D66 in jouw gemeente de komende zomermaanden extra smoel te geven. Het is eigenlijk zonde om Lees verder
De herindelingen komen eraan

Op 21 november 2018 zijn er weer herindelingsverkiezingen in veel gemeenten. Met de meeste afdelingen waar herindelingen zijn hebben wij inmiddels contact over hoe we jullie campagne kunnen versterken. We komen dan ook graag langs om met jullie te sparren over jullie campagne, te praten over het gezamenlijk inkopen van media Lees verder
Nieuw: D66-infographic maken in PowerPoint

Eindelijk! We hebben een makkelijke manier ontwikkeld om zelf infographics te maken. Op deze manier kun je mensen op een eenvoudige manier laten weten waar jij in jouw gemeente voor staat! Dit kan gewoon in PowerPoint je je hebt er geen vormgevingskills voor nodig. We zijn benieuwd naar jullie creaties! Hier vind je Lees verder
Nieuw: Hand-out Altijd Zichtbaar

De gemeenteraadscampagne is voorbij, de fractie is geïnstalleerd en veel colleges zijn gevormd. Dit is het moment om vanuit de afdeling samen met de fractie te werken aan permanente campagne. Speciaal voor jullie hebben we een hand-out opgesteld met tips, best practices en plannen die je ook in jouw afdeling Lees verder
Hoe zit dat nou met de stukken over de dividendbelasting?

We begrijpen dat er vragen zijn over de stukken uit de onderhandelingen over de dividendbelasting. Inmiddels vind je onze woordvoeringslijn op het dashboard. Lees verder
Doe mee met #Ingesprekmet!

Voor de komende periode hebben we weer een aantal landelijke 'In gesprek met...' gepland. Op deze dagen gaan raadsleden, Kamerleden en campagnevrijwilligers door het hele land de straat op om in gesprek met mensen. In steeds mer gemeenten gaan D66'ers ook actief de deuren langs. Op deze manier kun je Lees verder
Het coalitie-akkoord als campagnemoment!

In veel gemeenten zitten we aan tafel om mee te onderhandelen over een nieuw coalitie-akkoord. In oktober vierden we ons regeerakkoord. Online, in de media en op straat. In die periode boekten we ledengroei en lieten we onze resultaten zien. Ook in jouw gemeente kunnen we dat natuurlijk doen. Hier lees Lees verder
Staan de juiste campagnemensen in MijnD66?

Om ervoor te zorgen dat deze mails bij de juiste mensen terecht komen en de juiste mensen toegang hebben tot het campagnedashboard is het belangrijk om samen met de afdelingssecretaris even na te kijken of de juiste campagnecoordinator in MijnD66 staat. Kijk direct ook even goed naar de leden van Lees verder